قلم و کاغذ

چندخطی سخن...

قلم و کاغذ

چندخطی سخن...

قلم و کاغذ

صحبتهای مختلف و یادداشت

  • ۰
  • ۰

اختصاصی/ گیلان نو: حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مومنی، سردبیر پایگاه خبری گیلان نو به دلیل ادامه تحصیل، مشغله کاری و بخشنامه اخیر حوزه علمیه مبنی بر جلوگیری از فعالیت طلاب در فضای مجازی، از فضای رسانه ای خداحافظی کرد.

به گزارش گیلان نو، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی مومنی که در حال حاضر در پایه هفت سطح دو حوزه علمیه تحصیل می کند، سال ۱۳۹۲ از سوی آیت الله نصرالله شاه آبادی(حفظه الله) ملبس به لباس روحانیت گردید. وی همچنین سابقه مشاورجوان و تخصصی در دو اداره کل را نیز در کارنامه خود دارد.

وی چند سالی با پایگاه های خبری گیلان و قم فعالیت داشت، که در اوایل مرداد سال جاری به عنوان سربیر پایگاه خبری گیلان نو منصوب شد.

اخیراً به دلیل مشغله تحصیلی و بخشنامه حوزه های علمیه کشور درخصوص فعالیت طلاب علوم دینی در فضای مجازی، از فضای رسانه ای استان خداحافظی کرد.

مومنی در طول این مدت علاوه بر مدیریت اخبار و نگارش تحلیل های مختلف، یادداشت های متعددی نیز نوشت که در آرشیو  گیلان نو موجود است. اهم یادداشت های مومنی در طول این مدت عبارتند از:۱. گزاره هایی که فرقه شیرازی ها در راه تبلیغ و ترویج این جریان انحرافی بهره می گیرند/ ۲. اختلاس از بیت المال و دفاع امام علیه السلام/ ۳.اصول گرایی و اصلاح طلبی از منظر مقام معظم رهبری/ ۴. ازتخریب جوانان فعال تاحمایت علنی رهبری/ ۵. ولایت مداری حضرت زهرا سلام الله علیها/ ۶. امربه معروف و نهی ازمنکر/ ۷. نقد منصفانه یا مغرضانه/ ۸. واکاوی وضو بین مذاهب/ ۹. حجاب عفاف درآیینه قرآن و حدیث/ ۱۰. اگر کمک به طلاب و روحانیون جوان نمی کنید سد راهم نشوید!/ ۱۱. نقدی بر فیلم رستاخیز/ ۱۲. عزاداری سیدالشهدا یا بدعت؟/ ۱۳.اصلاح یا افساد؟/ ۱۴. رابطه خلق با خالق/ ۱۵. استخارۀ بی جا

در همین راستا، این فعال رسانه ای با بیان اینکه علیرغم میل باطنی فعالیت رسانه ای خود را تا اطلاع ثانوی قطع خواهد کرد، اذعان داشت " دلیل اصلی این اقدام، به فشارها و برخی از مخالفت هایی باز می گردد که به طور علنی و غیر علنی با آن مواجه بود!"

گفتنی است برابر نظر اکثریت اعضاء شورای سیاستگذاری پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی گیلان نو، امیر رمضانی کینچاه که پیش از این به عنوان دبیر تحریریه این رسانه فعالیت داشت، به عنوان سردبیر جدید انتخاب شد./ پایان پیام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی