قلم و کاغذ

چندخطی سخن...

قلم و کاغذ

چندخطی سخن...

قلم و کاغذ

صحبتهای مختلف و یادداشت

  • ۰
  • ۰

باتوجه به اینکه هرسال درآستانه ماه محرم متوجه تغییراتی در ظاهر شهری می شویم و شاهد نصب بنرهای زیادی هستیم.

ولی با اندکی توجه به بیلبوردهای تبلیغاتی هرساله اقدام به نصب پارچه هایی مشکی برای عزادرای امام حسین (علیه السلام)  توسط شهرداری صورت می گیرد، که واقعا جای تشکر دارد که اقدام به سیاه پوشی شهر می کنند تا حال و هوای شهر را به سمت محرم سوق دهند ولی یک چیزی در این پارچه ها  توجه هر مخاطبی را جلب خود میکندآن هم لوگوی بزرگ شهرداری که تقریبا دو سوم فضای مشکی را به خود اختصاص داده آن هم بارنگ سفید!

حال آیا نصب این بنر ها یا پارچه ها که توسط شهرداری انجام می شود به نیت سیاه پوشی شهر است؟!یااینکه به نیت نشان دادن لوگوی شهرداری است؟!

ونکته ای دیگر چرا در ایام های مختلف که هیات های مذهبی اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی خود می کنند با مخالفت شهرداری مواجه می شوند یا اینکه شهرداری بنرها ها را جمع آوری می کند؟وفقط می گویندکه بنرهای بدون مجوز باید جمع شود!اصلا ملاک گرفتن مجوز برای نصب بنر چیست؟؟؟؟

در مصاحبه های مختلف چه اعضای محترم شورای شهر رشت و چه مسولین مختلف شهرداری  همیشه درمورد بنرها و تبلیغات مختلف در سطح شهر موضع خود را نشان داده ولی نمی دانیم چرا اجرایی نمی شود و بعضا از همین افرادی که بیان می کنند نصب بنر بدون مجوز ممنوع است اقدام به نصب بنرهای مختلف می کنند!!

لکن امیدواریم  که مسولین مربوط تدبیری برای بی سرو سامانی بنرهای تبلیغاتی بیاندیشند! و چقدر زیبا بود که فضایی مخصوص را اختصاص دهند تا بنرهای تبلیغاتی بجای اینکه بر درو دیوار نصب بشود در مکان های مشخص شده نصب شود هم در چهره شهر تاثیرگذار است هم افرادی که تصمیم برنصب بنرتبلیغاتی دارند میدانند که کجا اقدام به نصب و به چه صورت اقدام به مجوز های لازم بکنند.

مجتبی مومنی94/7/21


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی